- virail Österreich
- virail Belgium (DE)
- virail Belgium (FR)
- virail Belgium (NL)
- virail България
- virail en Català
- virail Deutschland
- virail España
- virail France
- virail Magyarország
- virail India (HI)
- virail India (EN)
- virail Italia
- virail Polsce
- virail Nederland
- virail Romania
- Вираил Россия
- virail United Kingdom
- virail USA
- virail Türkiye
- virail Brasil
- virail Portugal
- virail Argentina
- virail Schweiz (DE)
- virail Schweiz (IT)
- virail Schweiz (FR)
- virail 中国
- virail Canada (EN)
- virail Canada (FR)
- virail ประเทศไทย
- virail Việt Nam
- virail України (UA)
- virail України (RU)
- virail ヴィレイル・日本
- virail Ireland
- virail Danmark
- virail Hrvatska
- virail Česká republika
- virail Luxembourg (FR)
- virail Luxembourg (DE)
- virail Ελλάδα
- virail Singapore
- virail Colombia
- virail Australia
- virail Mexico
- virail Chile
- virail New Zealand
- virail Malaysia
Центр допомоги
- Мій рахунок
- Вийти з аккаунта
Поїзд Відень - Leer ціни від 1 663,71 ₴
Знайдіть найдешевший квиток на потяг для вашої подорожі
Відень до Leer на поїзд
Шлях від Відень до Leer за поїзд становить 839,78 км і займає 14 год 7 хв. Існує 125 підключень на день, з першим відправленням 00:09 і останнім 23:35. Можна подорожувати від Відень до Leer через поїзд всього за 1 663,71 ₴ або за 8 303,38 ₴. Найкраща ціна для цієї подорожі – 1 663,71 ₴.
Найнижча ціна | 1 663,71 ₴ |
Тривалість подорожі | 14 год 7 хв |
Підключення за день | 125 |
Найнижча ціна | 1 663,71 ₴ |
Найвища ціна | 8 303,38 ₴ |
Перший виїзд | 00:09 |
Останній виїзд | 23:35 |
Відстань | 839,78 км |
Відправлення | Відень |
Прибуття | Leer |
Carriers | EuroCity, ÖBB - InterCity Express (ICE)Далі |
Поїзд Квитки з Vienna до Leer
Дешеві квитки на поїзд з Відень в Leer на virail.
Пошук ідеального з'єднання поїзда ніколи не було так просто: завдяки virail, ви зможете порівняти сотні пропозицій в той же час просто вставивши дату поїздки. Через ціни і відліт фільтрів, ви будете мати можливість обмежити результати і знайти оптимальне рішення. Бронювання відбувається на сайті провайдера, до якого ви будете автоматично перенаправлені.
Скільки коштує найдешевший квиток на поїзд від Відень в Leer?
Якщо у вас є можливість замовити заздалегідь, ви, ймовірно, знайти дешеві квитки на поїзд з Відень в Leer для МНП. У разі, якщо Ви не можете планувати заздалегідь, квитки на поїзд до вартості Leer в середньому 3 438,46 ₴.
Які залізничні компанії пропонують зв'язку на поїзді від Відень в Leer?
Для того, щоб дістатися до Leer на поїзді, ви можете розраховувати на , тільки приклад, серед всіх наших партнерів.
В який час поїзди у відпустку Leer і як довго це подорож?
Перший поїзд на Leer йде в 00:09, в той час як останній в 23:35. Для того, щоб отримати від Відень до Leer на поїзді, ви будете мати потребу в 14 год 7 хв. У той час як перший поїзд до Leer листя в 00:09, останній запланований на 23:35. Середня тривалість поїздки становить від 14 год 7 хв, але найшвидші поїзди можуть змусити вас Leer в Мндр.
Які станції обслуговуються поїздами, що прямують з Відень в Leer?
Потяги відправляються Відень від ДПТ і прибути в Leer-Ostfriesl.
Порівняйте ціни та квитки з Vienna до Leer
Бронюйте заздалегідь і економте
Якщо ви шукаєте найкращу пропозицію для своєї подорожі з Відень до Leer, бронювання квитків на поїзд заздалегідь – чудовий спосіб заощадити гроші, але майте на увазі, що попередні квитки зазвичай доступні лише за 3 місяці до дати подорожі.
Залишайтеся гнучкими у плануванні часу в дорозі та досліджуйте подорожі в непіковий час
Планування поїздок у непіковий час не лише означає, що ви зможете уникнути натовпу, але й заощадите гроші. Гнучкість у розкладі та розгляд альтернативних маршрутів або часу значно вплинуть на суму грошей, яку ви витратите на перехід від Відень до Leer.
Завжди перевіряйте спеціальні пропозиції
Перевірка останніх пропозицій може допомогти заощадити багато грошей, тому варто витратити час на перегляд і порівняння цін. Тож подбайте про найкращу пропозицію на свій квиток і скористайтеся спеціальними тарифами для дітей, молоді та людей похилого віку, а також знижками для груп.
Розкрийте потенціал повільніших поїздів або поїздів з пересадками
Якщо ви плануєте подорож із гнучким часом, чому б не вибрати мальовничий маршрут? Скориставшись повільнішими поїздами або стикувальними поїздами, які роблять більше зупинок, ви можете заощадити гроші на вашому квитку – безумовно, варто розглянути, якщо це відповідає вашому розкладу.
Порада Virail Pro ✌: Бронювання за 10 днів наперед заощаджує в середньому 10%.
Найкращий час для бронювання дешевих квитків на потяг з Відень до Leer
Найдешевші квитки на поїзд Відень - Leer можна знайти за ціною від 1 300,27 ₴, якщо вам пощастить, або в середньому за 1 526,55 ₴. Найдорожчий квиток може коштувати аж 1 668,26 ₴.
Знайдіть найкращий день для поїздки до Leer поїздом
Подорожуючи до Leer поїздом, якщо ви хочете уникнути скупчення людей, ви можете перевірити, як часто наші клієнти подорожують протягом наступних 30 днів, використовуючи графік нижче. У середньому години пік для подорожей припадають на 6:30 ранку та 9 ранку ранку або між 16:00 і 19:00 вечора. Будь ласка, майте це на увазі під час подорожі до пункту відправлення, оскільки вам може знадобитися додатковий час, щоб прибути, особливо у великих містах!
Перевізники на цьому маршруті
Дізнайтеся більше про перевізників на цьому маршруті.
Bayerische Regiobahn (BRB) — регіональна залізнична компанія, розташована в Баварії, Німеччина. Він обслуговує пасажирські перевезення на кількох лініях у регіоні, включаючи лінію Мюнхен-Аугсбург, лінію Мюнхен-Ландсхут-Регенсбург і лінію Мюнхен-Мюльдорф-Зімбах. BRB була заснована в 2008 році як дочірня компанія Transdev Germany, і з тих пір вона стала головним гравцем на баварському залізничному ринку. Компанія керує парком сучасних поїздів, у тому числі електричних і дизельних вагонів, і має репутацію надійного та ефективного обслуговування своїх клієнтів. BRB прагне до сталого розвитку транспорту та запровадив ряд заходів для зменшення його впливу на навколишнє середовище.
EuroNight — це тип міжнародних нічних потягів, які курсують у Європі. Він експлуатується різними національними залізничними компаніями та пропонує комфортні спальні місця, вагони-ресторани та інші зручності для пасажирів, які подорожують на великі відстані. Потяги EuroNight зазвичай курсують між великими містами різних країн, такими як Париж і Берлін або Відень і Будапешт. Вони часто є популярним вибором для мандрівників, які хочуть заощадити час і гроші, поєднуючи витрати на транспорт і проживання. Проте в останні роки багато маршрутів EuroNight були припинені або замінені високошвидкісними поїздами, оскільки попит на нічні подорожі знизився.
Eurobahn — приватна залізнична компанія, яка працює в Німеччині. Він був заснований у 1998 році та пропонує регіональні та приміські поїзди в регіоні Північний Рейн-Вестфалія. Eurobahn працює на кількох лініях, у тому числі S-Bahn Rhein-Ruhr, RB 61 і RB 52. Компанія відома своїми сучасними поїздами та високоякісним обслуговуванням, зокрема безкоштовним Wi-Fi і кондиціонером. Компанія Eurobahn прагне до сталого розвитку та запровадила кілька заходів для зменшення впливу на навколишнє середовище, наприклад використання енергоефективних поїздів і просування громадського транспорту як альтернативи автомобілю.
Потяги Eurocity (EC) спеціально розроблені для поїздок на короткі та далекі відстані, з’єднуючи великі міста в різних європейських країнах у рамках широкого міжнародного залізничного сполучення. Потяги Eurocity (EC) експлуатуються низкою національних залізничних компаній по всій Європі, зокрема Deutsche Bahn (Німеччина), SNCF (Франція), Trenitalia (Італія), SBB (Швейцарія) та ÖBB (Австрія). Сервіс Eurocity (EC) пропонує регулярні розклади та зручне сполучення між такими відомими містами, як Париж, Берлін, Мілан і Відень.
National Express — британська транснаціональна компанія громадського транспорту, яка обслуговує автобусні та залізничні послуги у Великобританії, Європі, Північній Африці та Північній Америці. Компанія була заснована в 1972 році і має штаб-квартиру в Бірмінгемі, Великобританія. Парк National Express налічує понад 1600 автобусів, які обслуговують понад 900 пунктів призначення по всій Великобританії. Компанія також керує залізничними послугами у Великобританії, включаючи франшизу Східної Англії.
ÖBB Nightjet, який експлуатується Австрійськими федеральними залізницями (ÖBB), пропонує нічні поїздки між великими містами Європи, забезпечуючи зручний і комфортний спосіб подорожувати вночі. Потяги Nightjet оснащені спальними кабінами, кушетками та сидіннями, що пропонує пасажирам комфортний і зручний спосіб подорожувати на великі відстані під час сну. Послуга діє по всій Австрії та поширюється на сусідні країни, такі як Німеччина, Швейцарія, Італія та Чехія.
NordWestBahn — німецька залізнична компанія, яка обслуговує регіональні пасажирські поїзди в Нижній Саксонії, Бремені та частині Північного Рейну-Вестфалії. NordWestBahn, дочірня компанія Transdev Group, керує надійною та розгалуженою залізничною мережею, яка охоплює приблизно 1400 кілометрів по всій північно-західній Німеччині. Завдяки 17 маршрутам, включаючи Оснабрюк, Мюнстерланд, Оствестфален-Ліппе, Бремен, Бремергафен і регіон Північного моря, NordWestBahn забезпечує безпечне та ефективне перевезення пасажирів, сполучаючи їх до бажаних пунктів призначення.
ÖBB означає Österreichische Bundesbahnen, що є Австрійською федеральною залізницею. ÖBB обслуговує пасажирські потяги по всій Австрії та за її межами, сполучаючись із сусідніми країнами, такими як Німеччина, Швейцарія, Італія та Чехія. ÖBB відомий своїм високоякісним обслуговуванням, сучасними поїздами та розгалуженою мережею залізниць.
ÖBB Railjet – це служба високошвидкісних поїздів, якою керує Австрійська федеральна залізниця (ÖBB). Він з’єднує великі міста Австрії з місцями в Угорщині, Німеччині, Швейцарії та Чехії. Super Sparpreis, Sparpreis і Flexpreis — це варіанти тарифів, які визначають гнучкість квитка та відповідні витрати, а Standard, First і Business — це рівні обслуговування та комфорту, які пропонуються в поїзді.
WestfalenBahn — німецька залізнична компанія, яка обслуговує регіональні пасажирські поїзди у федеральній землі Північний Рейн-Вестфалія. Компанія була заснована в 2005 році як спільне підприємство німецької залізничної компанії Deutsche Bahn і британської транспортної компанії National Express. WestfalenBahn працює на кількох лініях у регіоні, включаючи Тевтобурзьку лісову залізницю, Емсландську залізницю та Залізницю Везер-Аллер. Парк компанії складається з сучасних дизель-поїздів і електропоїздів, і пропонує широкий вибір квитків, включаючи разові квитки, денні квитки та абонементні квитки. WestfalenBahn прагне надавати своїм пасажирам надійні, комфортні та екологічні транспортні послуги.
Express InterCity – це вид залізничного сполучення, який працює в багатьох країнах світу. Він створений для забезпечення швидкого та ефективного транспортування між великими містами з обмеженими зупинками в дорозі. Експрес-потяги InterCity зазвичай пропонують такі зручності, як зручні сидіння, кондиціонери, а також харчування та напої на борту. Вони також можуть мати варіанти сидіння першого класу або бізнес-класу для пасажирів, які хочуть додаткового комфорту та зручностей. Експрес-поїзди InterCity часто є популярним вибором для ділових мандрівників, туристів і пасажирів, яким потрібно швидко та зручно подорожувати між містами.
Regional Express (Rex) – це австралійська авіакомпанія, яка виконує регулярні регіональні рейси в понад 60 пунктів призначення по всій Австралії. Авіакомпанія була заснована в 2002 році і має штаб-квартиру в місті Маскот, Новий Південний Уельс. Флот Rex налічує понад 60 літаків, включаючи турбогвинтові літаки Saab 340 і реактивні літаки Boeing 737-800NG. Основна увага авіакомпанії зосереджена на забезпеченні доступних авіаперельотів для регіональних громад, приділяючи значну увагу безпеці, надійності та обслуговуванню клієнтів. Rex також пропонує програму для часто літаючих пасажирів Rex Business Flyer і співпрацює з іншими авіакомпаніями, такими як Qantas і Virgin Australia.
Потяги ÖBB Intercity доповнюють послуги Eurocity та Railjet, обслуговуючи потреби Австрії в далеких подорожах. У них є як відкриті, так і купейні вагони з кондиціонером і навіть спеціальні жіночі купе. Основні маршрути включають Грац – Зальцбург і Відень – Філлах.
Regionalbahn — це тип залізничного сполучення в Німеччині, який працює на регіональних маршрутах, з’єднуючи менші міста та міста з великими. Ці поїзди зазвичай повільніші, ніж міжміські, але вони роблять більше зупинок і є доступнішими. Потяги Regionalbahn експлуатують різні компанії, зокрема Deutsche Bahn, і вони пропонують одноденні та багатоденні квитки. Потягами часто користуються пасажири та туристи, які хочуть досліджувати сільську місцевість та невеликі міста.
Потяги InterCity компанії Deutsche Bahn не такі швидкі, як швидкісні поїзди ICE, але розвивають швидкість до 200 км/год, пропонують просторі вагони та ресторани. Ці потяги курсують на численних німецьких маршрутах, таких як Кельн-Гамбург, а також на міжнародні напрямки, зокрема в Амстердам і Люксембург. На деяких маршрутах навіть є двоповерхові поїзди.
Типи та можливості квитків від Відень до Leer
Порівняйте різні типи квитків і зручності, які надає EuroCity, Nightjet і Railjet під час подорожі з Відень до Leer.
Second Class
У потягах Eurocity компанії Deutsche Bahn квиток другого класу гарантує вам більш доступну подорож. Протягом усієї подорожі ви матимете доступ до основних зручностей, таких як електричні розетки, кондиціонери та барна коляска.First Class
Якщо ви бажаєте покращити свої враження від подорожі в тихішому місці за допомогою додаткових послуг, таких як регульовані сидіння, більше місця для ніг, кейтеринг і вибір місць, ви можете вибрати квитки першого класу на потяги Eurocity Deutsche Bahn.Sleeper cabin
Це найкомфортніші квитки Nightjet з одно-, дво- або тримісними купе з ліжками, ковдрами та подушками для гарного сну.Seated carriage
Ці квитки ідеально підходять для коротких подорожей протягом дня, враховуючи зручні місця у вагонах з кондиціонером.Couchette
Ці квитки пропонують більш доступний варіант подорожі на ніч із двоярусними ліжками в спільних купе, де можуть розміститися до 6 пасажирів.Economy Class
Економ-клас пропонує сидіння відкритого планування з розетками та багажниками.First Class
У першому класі є шкіряні сидіння, що відкидаються, столики, розетки та можливість замовити їжу та напої.Business Class
Бізнес-клас пропонує ще зручніші сидіння, безкоштовний вітальний напій і можливість замовити їжу та напої з меню ресторану, але це доступно лише на окремих маршрутах і за додаткову плату.Second Class
Другий клас Deutshce Bahn забезпечує комфортну подорож зі стандартним розміщенням місць, безкоштовним Wi-Fi, розеткою та. Пасажири другого класу можуть придбати їжу та напої у вагоні-барі/бістро або вагоні-ресторані.First Class
Подорожі в першому класі з Deutsche Bahn забезпечують розкішний досвід із зручними сидіннями та багатьма зручностями, такими як просторі сидіння з індивідуальним обслуговуванням на місці та ексклюзивний доступ до лаунжу на головних вокзалах. Пасажири першого класу можуть отримати замовлення на свої місця, але якщо ви не хочете чекати, ви також можете повечеряти у вагоні-ресторані або купити їжу та напої у вагоні-барі/бістро.Second Class
У поїздах InterCity від ÖBB подорож економ-класом пропонує вам просторі сидіння, розетку на кожні два сидіння та великий простір для багажу, і все це за доступною ціною.First Class
Якщо ви хочете додати своїй подорожі нотки розкоші, оберіть квиток першого класу на поїзди InterCity ÖBB. Для тих, хто цінує комфорт, насолоджуйтеся розетками на кожному регульованому сидінні та додатковим простором для ніг.Second Class
У поїздах SBB Intercity, окрім основних зручностей для квитка другого класу, є сімейна зона, спеціально створена для комфорту для сімей з дітьми. Якщо під час подорожі ви зголоднієте, ви зможете смачно поїсти у вагоні-ресторані.First Class
У першому класі SBB Intercity ви можете скористатися персональною розеткою, зручнішими сидіннями та більшим багажним простором. Деякі поїзди IC також пропонують тихі зони та бізнес-зони.Опис закладу
Дізнайтеся більше про різні можливості, доступні на борту кожного перевізника на цьому маршруті.
Відень до Leer Викиди CO2 за Поїзд
Що ми можемо покращити?